Teslimat Koşulları

Teslimat Koşulları
 

  • Sipariş tarafınıza ne zaman ulaşır?

Vermiş olduğunuz sipariş 3-5 iş günü içerisinde tarafınıza ulaştırılmaktadır. 

  • Siparişinizi nasıl takip edebilirsiniz? 

Siparişlerinizi, "Hesabım" bölümündeki “Siparişlerim“ sekmesinden kontrol edebilirsiniz. Siparişinizin kargoya teslim edilmesiyle birlikte “Siparişlerim" sekmesinde, “Kargom Nerede?" linkinden siparişinizin hangi aşamada olduğunu öğrenebilirsiniz. Siparişiniz dağıtıma çıktığında TRİKO MISIRLI tarafından Mail ile tarafınıza bilgi aktarılmaktadır.

  • Havale ile verilen siparişlerdeki süreç

Havale ile verilen siparişler, havale ücretinizin hesaplarımıza yattığı tarihte geçerlilik kazanır. Bu süre içerisinde stokta tükenen ürünlerden TRİKO MISIRLI sorumlu değildir.

  • Adres değişikliği ne zaman yapılabilir?

Eğer siparişiniz ‘Siparişiniz alınmıştır’ statüsündeyse teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Yeni adresinizi iletmek için 0212 231 34 13 telefon numarası ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Adreste bulunmamanız durumunda uygulanacak prosedür;

Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi en yakın şubeden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. 3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almamanız durumunda siparişiniz trikomisirli.com.tr’ye iade edilir.

Siparişleriniz MNG Kargo ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

Resmi tatil günlerinde kargo firmaları teslimat yapmamaktadır.

Siparişiniz MNG Kargo 09:00 – 18:00 olan mesai saatleri içerisinde (hafta içi ve Cumartesi) belirtmiş olduğunuz teslimat adresine gönderilmektedir.

 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.